Магазин CROSS UP здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення і обміну
- Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем;
- Зворотна оплата доставляння товарів здійснюється покупцем (за виключенням нашої помилки чи браку).
Повернення / обмін товару належної якості провадиться:
- Якщо він не використовувався;
- Якщо збережено його товарний вигляд;
- Якщо збережені споживчі властивості, бірки, фірмова коробка або упаковка.
Приклад, коли обміну / повернення немає
- Якщо Ви провели у взутті/одязі одне тренування або походили в ньому так, що затерлась підошва, помнувся верх, затерлась устілка;
- Якщо у взутті/одягу є неприємний запах поту, плями і т.д;
- Втрачено коробку, упаковку (з штрих-кодом), відірвані фірмові бірки;
- Минуло більш як 14 днів з моменту отримання.
Процедура обміну / повернення для товарів належної якості
- Зв’яжіться з нашими менеджерами через зручний Вам спосіб (телефон, вайбер, телеграм);
- Вкажіть свій номер замовлення або телефону і що хочете здійснити обмін чи повернення;
- Наш менеджер передасть Вам дані для відправки повернення;
- Отримавши товар – здійснюється обмін на вказаний Вами товар або повернення коштів на вказану Вами карту;
- Кошти повертаються протягом 7-ти робочих днів після отримання повернення.
ГАРАНТІЯ
Купуючи у нас ви отримуєте гарантію:
- на повернення/обмін невживаного товару протягом 14 днів з моменту його отримання згідно з чинним законодавством України;
- на ремонт взуття за рахунок магазину (за наявності заводських дефектів та правильної експлуатації) протягом 30 днів з моменту його отримання;
- на обмін товару з виявленими дефектами, якщо ремонт неможливий і цільове призначення товару втрачається – протягом 30 днів з моменту його отримання
ВАЖЛИВО
- У разі наявності заводського дефекту, інтернет-магазин Football Mall гарантовано обміняє пошкоджений товар або поверне гроші, при цьому всі витрати з транспортування товару здійснюються нами.
- У разі, якщо до якості товару немає претензій, він не підійшов за розміром або з інших причин, ми так само гарантовано обміняємо товар або повернемо гроші. Але при цьому витрати з доставлення товару лягають на Покупця.
- У разі відмови від замовлення (при відсутності дефектів та відповідно до параметрів замовлення: розмір, модель) в момент отримання товару Покупець сплачує повну вартість доставлення товару.
Якщо у Вас виникла необхідність повернути товар – зв’яжіться з нами, для отримання детальних інструкцій
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належати до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну